ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

Tangga-tangga ke pintu apakah?


Minta maaf En Tangga,

Anda dicipta untuk memudahkan homo sapien untuk ketempat lebih tinggi,

Andalah ciptaan homo sapien untuk memudahkan proses menaik keatas dan juga turun kebawah,

Anda juga mampu mencapai berpuluh-puluh tingkat selagi dibina oleh homo sapien,

Anda terusan membantu homo sapien selain dari memudahkan proses naik-turun,

Anda juga mampu untuk membantu homo sapien bersenam untuk kesihatan.

Akan tetapi,

Sejak dua menjak ini aku terpaksa membenci anda,

Aku bukan sengaja membenci anda,

Tiada niat didalam hati untuk membenci anda,

Mendaki dan menuruni anda sudah menjadi suatu keperitan bagi diri aku,

Kadangkala dengan berbekalkan tongkat hasil pinjaman daripada Pusat Kesihatan,

Kadangkala tanpa tongkat hikmat,

Aku mengharungi dengan gagahnya,

Menahan perit dan jerih,

Menuruni dan mendaki,

Lebih perit ketika menuruni,

Aku bemohon padaNYA agar dapat memberikan aku kekuatan.

En Tangga,

Terima kasih atas sumbangan anda kepada kami, homo sapien

Akan tetapi aku terpaksa membenci anda buat beberapa bulan,

Semoga aku cepat sembuh.



darthoneavenue

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers