ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

Soal-Jawab Darth One


  1. ada suara mula bertanya, "wan, kenapa penulisan ko penuh dengan skematik?" aku pun jawab "itu gaya penulisan aku. untuk memulihkan tahap Bahasa Melayu aku"
  2. "Wan, lutut kau dah pulih ke belum?", "belum" jawapanku ringkas.
  3. "Wan, penulisan kau kadang-kadang menampakkan kau marahlah, pada siapa?" aku pun jawab " bukan marah tetapi ini adalah janaan idea pada masa itu"
  4. "Wan, kenapa kau meminati Liverpool? kan Liverpool tidak se gah Manchester United." jawab ku ringkas "aku bukan glory seekers"
  5. "Sejak dua menjak ini kau macam PMS sahaja Wan?", sambil garu kepala "hormon tidak stabil"
  6. "Wan, kau ni penuh dogmatik dalam perbualan" aku pun balas "sukahati akulah"
  7. "kau ni dah terlampau obses dengan Facebook ni Wan", sambil garu kepala dan menjawab "ini kan medium untuk aku kenali rakan-rakan aku"
  8. "Wan jom karaoke" aku pun jawab dengan sepantas angin "jom, tetapi sila jaga gegendang telinga anda. ha ha ha"
  9. "Wan, sekarang dengan siapa?", aku pun jawab, "soalan apakah ini?"
  10. "Wan pinjam duit sikit." aku pun membalas "berapa itu? aku dah agak kekontangan ini. agak-agak boleh aku buat pinjaman peribadi dengan kau tak?"

Entah apa gila otak aku berputar seperti alternator kereta. Setelah medapat bantuan bateri untuk memulakan penulisan, otak aku berputar-putar dan meronta-ronta untuk mengluarkan idea.

Jadi mungkin selepas ini aku seperti mahu menaip entri soal-jawab bersama darth one a.k.a Mohamad Shafwan. Sesiapa yang berminat untuk bertanya, anda dialu-alukan untuk bertanya. Semua soalan akan dijawab. Tinggalkan soalan pada entri ini ataupun kotak berbual disebelah kanan entri ini. Terima Kasih

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers