ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

European Champions League a.k.a Liga Juara-Juara Eropah


aku akui aku memang seorang yang tegar pada sukan bola sepak terutamanya industri bolas sepak England. ya, aku fasis kepada kelab inggeris dan lebih spesifik ialah Liverpool F.C. akan tetapi memandangkan kelab aku tidak melayakkan diri ke pusingan kalah mati Liga Juara-Juara Eropah maka tiada perkaitanlah entri ini dengan Liverpool.

pagi ini (11 Mac 2010) adalah pertemuan 'menyayat hati' David Beckham yang dijangka akan pulang ke Old Trafford pabila AC Milan cuba untuk menandingi dan mengimbangi Roo dan juga pasukannya. Pertemuan pertama berpihak kepada Manchester United dengan agregate 3 berbalas 2 di tempat lawan.

Satu lagi pertemuan ialah pertemuan kelab lama Benzema menetang kelab Royal Sepanyol, Real Madrid. pertemuan sebelum ini berpihak kepada Lyon dengan kelebihan 1 jaringan.

mengjangka kemenangan bukan kerja aku malahan Shebby bias Liverpool seperti aku juga tidak mampu untuk meneka siapa akan layak. akan tetapi aku tetap berkeras untuk meneka siapa akan ke peringkat seterusnya. Manchester United pastinya gah di gelanggang sendiri dan Real Madrid mampu mengatasi jurang satu gol. Biarlah aku tidak berapa gemar kedua-dua kelab ini (Real curi Xabi Alonso, Man Utd dengan si mulut cabul Fergie).

dengan kejatuhan kelab Porto dan Fiorentina yang masing-masing telah disingkirkan oleh pihak lawan masing-masing iaitu Arsenal dan Bayern Munich aku masih ingin melihat kelab kecil untuk membuat kejutan ke kelab besar eropah. seperti yang pernah dilakukan oleh Porto dizaman Jose Mourinho, Deco dan rakan-rakan menjuarai piala ini.

sudahlah setakat ini. marilah saksikan perlawanan dua kelab sokongan ramai ini di kaca tv rumah, mapley, dan juga tempat lain. aku? pastinya aku akan melihat di Livescore.com selepas aku bangun pagi. hahahahaha

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers