ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

gua SENYUM bai!


gua taip entri ni sebab gua bengang dengan KERAjaan. ini adalah sebab kenapa gua bengang.

1. KERAjaan berjanji tidak akan menaikkan kadar harga minyak RON95 pada tahun ini tapi mereka memungkirinya. bukti:

klik gambar untuk paparan lebih besar. bukan gua tipu

2. SYABAS ingin menaikkan tarif air sebanyak 37% walhal CEO SYABAS bergaji sekitar RM425,000 sebulan atau 5.1 Juta setahun.


3. Kenaikan harga gula yang mengakibatkan harga barangan lain melonjak naik.

4. Gaji bapak gua gomen xnak naikkan selaras dengan kenaikkan harga barang.

5. Gua dengar cerita tarif elektrik bakal naik pada tahun 2011, tarikh masih tidak diketahui. sama kes dengan harga minyak ron95.

6. ok, ini bukan gomen nye cadangan tp antara org dalam gomen. Shahidan Kassim (xtau sape boleh google) mencadangkan supaya Fesbuk ditutup dan diharamkan di Malaysia kerana fesbuk ini boleh mengancam keselamatan negara. ciss, nanti gua nak berlibur dan berhibur kat mane?

7. gua rase cukup dulu. nanti gua update ag.

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers