ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

Kembali??


kembali??
bunyi cam pegi jauh je..
padahal bercuti selama seminggu je..
tu pn sebab pembawakan virus H1N1 a.k.a Swine Flu a.k.a Selesema Babi...
maka secara automatik VC UiTM merubah pelan pengajian UiTM secara drastik..
pe nak buat.. cuti la.. enjoy..

aku pn xtau la nk letak entri pe..
cume saje je nk update blog yg dah bersarang labah2 nih..
hahaha

selama seminggu bercuti aku xbuat pape pn kecuali bermain futsal sebanyak 4 kali diamana mendatangkan sedikit kecederaan kepada pergelangan kakiku..
adehh.. kecederaan lama.. ntah bila la nk baik..

selain dari 2 berita baik utk semua penghutang2 PTPN sebab PTPTN dah bagi hutang..
hooraayyyy.. (sekarang ni memang gembira, byr nanti merana)..
memandangkan aku pn tergolong dalam mahrein2 ni so aku pn melonjak gembira seketika..
hehe

first thing ake beli hasil dari hutang dari PTPTN, new spec.. maklum la.. mata dah semakin kabur pulak sejak dua menjak ni.. so tindakan yg tepat la aku buat spec.. cost.. ehem2.. RM300..
rugi woo.. tp xpe.. ntok kebaikan diri sendiri xpe.. hehe..

tapi sebelum 2 aku g KLCC, de PC Fair.. hajatnye meneman la si Ariv ( dak BACC ni) beli laptop..
dah kwn2 menghasut g KLCC, so pegi je la.. memandangkan dowg mintak aku provide transport, aku pn redah je la.. kawan2 punya pasal.. hehe.. igt xnk la membeli pape.. maklumla.. nk jimat2.. hehe.. tp terpana plak ngan AVIRA INTERNET SECURITY ngan Beg Lappy sandang.. so sebat la.. abeh la dlm RM200.. ni pkai elaun bulanan mak aku bagi.. abeh terus.. adeh2x!

Aktiviti seterusnya lak agak besh la.. hari isnin bersama kawan baik aku si Yong Athirah g Book Fair kt PKNS... jalan punya jalan nampak lak buku yg cam besh.. lalu terus grab buku 13 Mei; Dokumen-dokumen deklasifikasi Tentang Rusuhan 1969 Malaysia, Malaysia Human Right Report 2008 (civil and political rights) ngan buku 1Black Malaysia (buku ni Yong yg beli.. hehe)..
lepas beli blk singgah Giant neman si Yong membeli-belah.. penat siot.. haha
(Kelas Eco538 aku monteng.. bgn2 dah kol 8.30.. sambung blk.. hahahha)

Masuk ari Selasa lak aku cume de 2 klas je.. klas INS420 ngan FIN548.. klas Risk and Insurance paham la gak.. masuk klas Investment.. haram.. maklumlah.. lame sgt dah tinggal.. haha
lepas klas FIN548 terus aku g menara SAAS... dengar cite de Book Fair.. this time g ngan Syamir (classmate aku).. jalan2 tgk buku keluaran hampir semua Universitas kt Malaysia ni.. beli buku lagi.. kali ni buku Pardon My English.. maklumlah.. org kurang bijak bahasa omputeh.. so beli la buku ni.. bajet nk improve english skills la.. hehe

Hari ni aku dah abeh baca buku 13 mei tu.. so aku dah nampak la gambaran sebenar situasi sebenar masa peristiwa paling berdarah kt Malaysia tu.. Nampak gaya claim aku selama ni bahawa dlm buku KBSM 2 xberapa tepat.. terlalu byk fakta disembunyikan.. xnk cerita la..
bace sendiri.. hehe.. tp klu nk tau leh la text2 aku tanye ye.. hehe

erm.. rasenye cukuplah bebelan aku yang dah tahap meraban nih.. hahhaa..
daaa....

nota kaki : gambar-gambar berkaitan akan diupload dalam masa terdekat..
hehehhe

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers