ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

sejenak




hari ini dalam buku muka (facebook) ternukil pula status ni:


What's in my mind? sometimes silent louder than speak up. piss off is better than patient. asking is better than answering. leaving better than carrying. stay put better than moving forward. denying better than accepting. the decision is in our hand but it wouldn't satisfy everyone. so what's better?

aku pn xtau la kenapa dan apa yang terjadi kt diriku ini. rasa macam kosong je. pe yang hilang dalam diriku? memang diakui aku bukan seorang yang mempunyai kekuatan iman yang sangat kukuh. kelmarin (sabtu) malam ada seseorang mengetuk pintu rumah sewa aku. orang tabligh. tujuan mereka adalah untuk ziarah. memang ziarah itu menjadi suatu amalan junjungan nabi kita Nabi Muhammad S.A.W. ada input yang diberikan membuatkan aku berfikir. patutlah aku rasa kekosongan ( elok tidak disebarkan apa ). jadi aku rasa perlu berubah. bila? bagaimana?

berbalik kepada status diatas. aku pn xde idea camne leh terhasil kesemua ayat diatas. bukanlah ayat yang bombastik tetapi ia mempunyai sesuatu yang aku sendiri masih belum dapat mengolahnya. silent? piss off? asking? leaving? stay put? denying? kebanyakkannya negatif. apa ya? apa yang tersimpul dalam kepala ku ini? aku keliru. aku celaru. apa? apa? kenapa dalam masa dua hari cuti aku merasa seperti orang gila? kurang bercakap. suka menyendiri. kadangkala sakit kepala yang telah menghantui hidup aku selama beberapa tahun kembali. entahlah.

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers