ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

Lembaran Baru


ok, aku akui bahawa aku telah mengalami simptom pelupa yang amat kuat. ini boleh dibuktikan dengan aku telah banyak lupa banyak perkara. serius aku sangat merindui kesegaran otak berfungsi seperti beberapa purnama dahulu. adakah mungkin diakibatkan oleh penerimaan pemandagan yang tidak baik untuk pertumbuhan akal dan minda? itu aku tidak pasti.

entri kali ini sebenarnya adalah cubaan untuk mengemaskini dan menajamkan kembali kepekaan otak dan kelancaran tangan menaip. setelah mengharungi musim yang suram dalam semester 5 BBA (hons) Business Economics ( alasan kerana tidak membaharui entri, ha ha ), dikesempatan semasa cuti ini akan aku membaharui entri dalam blog ini yang telah disurahkan oleh Syazwani Mustafa, berhabuk.

rasanya cukup dulu untuk entri pembukaan ini. aku memang malas nak bersurah panjang dalam entri ini. sekian terima kasih. ha ha.

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers