ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

nota picisan





hari ini alhamdulillah dapat aku satu ilmu baru untuk set up wireless kt umah. dengan berbekalkan wang simpanan ntok beli router yg aku simpan dari duit PTPTN tuh, aku pn menuju ke kedai komputer, xkan la kedai basikal plak kan. tol x? tanpa segan silu aku pn belilah router itu. jenama? D-LINK DIR-600, rege blakang kire, 100++ gak la.. huhu

puas aku dok belek2 akhirnya, berjaya gak aku menukar setting modem streamyx tuh kepada bridge mood, set plak router, setel. semudah itu je. tapi masa yang diambil untuk siap? kira-kira 3 jam campur tolak bahagi darab dengan makan, minum dan facebooking. hahhahhahah

yang penting, ilmu baru itu yang bernilai, biarlah pe org nk kate... huhu

kepada yang menyokong, terima kasih. credit to my uncle, cik aki sbb bg panduan even sekadar bercakap dlm tepon. huhu

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers