ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam

    Favourite Quotes

    # "I am not a has-been. I am a will be"

    # "determine to do some thinking for yourself. Don't live entirely upon the thoughts of others. don't be an automaton"

    # "The most pathetic person in the world is someone who has sight but has no vision"

    # "the act of putting pen to paper encourages pause for thought, this is turn makes us think more deeply about life, which helps us regain our equilibrium"

Sahabat Maya

Selamat Hari Ibu


secara rasminya aku lambat untuk mengungkapkan ucapan Selamat Hari Ibu kepada para ibu yang secara rasminya disambut pada 9hb Mei 2010. berikut adalah antara sebab mengapa:


1 - aku menganggap setiap hari ialah hari ibu.
2 - aku sayang mama aku setiap hari.
3 - aku panggil mak aku mama, bukan ibu. haha
4 - pada hari yang sama kereta aku mintak duit lebih. bikin rosak ana punya plan.
5 - empat cukuplah, nak berapa banyak lagi?


walaubagaimanapun, aku menaip ini untuk mengungkapkan juga ucapan Selamat Hari Ibu kepada mama aku Maskinah Binti Sadikon yang telah menjadi seorang mama sejak tahun 1983. Aku sayang mama aku selama-lamanya sampai aku mati.

0 Ulasan:

Masa itu Emas

Waktu Solat

formspring.me


Ruangan Bersembang

Barclays Premier League Live Scores

Kick Out Racism

Kick Out Racism
stop racism because racism against citizens is a serious matter

Followers